Wat doet Sterk in Werk?

Wat kan Sterk in Werk voor uw bedrijf betekenen?
Sterk in Werk zet zich in voor jongeren, (jong)volwassenen met ontwikkelingsstoornissen, leer- en/of gedragsproblemen. Het lukt deze jongeren vaak niet om zelfstandig aan werk te komen. Ons doel is om voor elk van deze jongeren de best passende werkplek te vinden, die hem of haar de mogelijkheid geeft om volwaardig mee te doen aan het arbeidsproces. Werkgevers spelen hier een cruciale rol.

Onze begeleidingstrajecten zijn afgestemd op de wensen en de mogelijkheden van de jongeren, waarbij ook de belangen van de werkgever worden gediend. Onze jobcoaches begeleiden de jongeren niet alleen op weg naar de juiste baan, maar blijven ook daarna voor jongeren en werkgever een vertrouwd contactpersoon. De duur van de begeleiding is afhankelijk van de behoefte van de startende werknemer en werkgever.

Sommige jongeren en (jong) volwassenen hebben voldoende capaciteiten om binnen korte tijd door te stromen naar het reguliere bedrijfsleven. Sterk in Werk biedt dan intensieve begeleiding op de werkplek door een jobcoach.