Samenwerken

Samenwerken met Sterk in Werk
Sterk in Werk probeert zo snel mogelijk in te spelen op de behoeften van cliënten. Hiervoor werken we samen met een aantal partners. Zo maakt Sterk in Werk onderdeel uit van Koraal, wat betekent dat we - indien nodig - snel kunnen beschikken over de ondersteuning van verschillende deskundigen, onder andere psychologen, onderwijskundigen, (ortho)pedagogen.

Sterk in Werk heeft jarenlange ervaring wanneer het aankomt op arbeids(re)integratie voor jongeren en (jong)volwassenen met ontwikkelingsstoornissen, leer- en/of gedragsproblemen. De kennis die we hebben ontwikkeld en de ervaringen die we hebben opgedaan zijn vertaald in onze unieke methodiek. Deze blijft natuurlijk voortdurend in ontwikkeling.

Samenwerken met Sterk in Werk

Sterk in Werk is een erkende jobcoach-organisatie, gecertificeerd met het Blik op Werk- en het ISO 9001:2008-keurmerk. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Sterk in Werk heeft een klachtenregeling en privacyreglement. Cliënten en medewerkers hebben inspraak via de cliëntenraad en de medezeggenschapsraad. Periodiek wordt een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. De meningen van cliënten en opdrachtgevers worden gebruikt om onze methodiek verder te verbeteren.

Sterk in Werk werkt intensief samen met andere partners, zoals:

• Onderwijsinstellingen
  • Arbeids- en dienstorganisaties